Wednesday, August 3, 2011

Tender ooo Tender

Entry hari nie akan mengisahkan ttg tender yg telah menyusahkan diri saya sejak bulan lepas..ini adalah akibat dari pihak lain.Untuk pengetahuan anda, saya telah menyiapkan bahagian saya dan mane2 item yg saya tau...hahahaha

tetapi disebabkan oleh my iq yg x berapa nk tinggi ni, susah saya nak wat technical submission la plak..adoyaiiiii

dateline adalah pada 8 ogos, b4 12 noon plak tu..adoyaiiii(lg sekali)..***

Lukisan belum siap lg, cmane saya nak binding benda alah ni haaaa..adoyaiiii*****

Moral of the story: My boss should hire one more technical staff...jgn kedek sgt bosss****

Adoyaii***** (AKU NIE MANA PERNAH WAT TENDER,SO FAHAM2 JE LA YEK)

p/s : Bulan2 puasa ni kita perlu meningkatkan kesabaran..*****




No comments:

Post a Comment