Thursday, July 14, 2011

Something Missing in my Wedding

Phewww..long time no see guysss..today i will discuss bout something somehow going wrong with my wedding..do not ever hesitate to catcopy my fault..hahahaha..The things you must remember 4 your wedding..actually have a lot of them i need to describe...lets start reading guysss:-

1.Make sure u all ade bridesmaid n kwn2 yg bole tolong anda handle untuk diri anda..ini telah terjadi kepada myself(malunye nak cite)hehehe..example yang telah terjadi pada diri saya ialah:
a)i tidak bgtau my family ttg kek potong, after makan beradab, no one help me on that..luckily i have my friend and bridesmaid yg tolong
handlekan,mane kek itu harus diletakkan..nasib baik korg ade..luv u both much!!!!
b) Inai a.k.a henna time..make sure korang ade inaiiii..jgn jd mcm saya,luckily jugak i hav my bestie yang tolong pakaikan..my bro n sis
already bz dgn kenduri..dorg x heran ttg i pun..huhuhu..poor me kan ^T^ ^T^ .
c) I telah tidak check with my mak andam n basically all doing wrong, not follow my beautiful wedding dream path..ahahaha..mak andam i
only makeup myself and then she 'cincau', left me alone with her young assistant..sobsob. wtf u mak andam. n then u all know what, my
handflower ciput je bunganye..damn..i mmg bengang masa tu..and u know it cost???? RM50..tq

2. Prepare your bilik pengantin. make it happen like your dream..fullfill ur desire..or not u sure will regret it...fill it with lovely blossom flower n all the deco..Discuss with someone expert or with ur bestie..

3.Hantaran, prepare all the bajet n the theme of your hantaran..choose the color and all the item..decide jumlah hantaran yang harus diberi..

No comments:

Post a Comment